söndag 22 april 2012

The way I see it, if you want a rainbow. Sometimes you have to put up with the rain.

Igår var en bra dag, en bra kväll.
Jag och Silje flummade runt som bara den! Det gillas!
Gjorde american pancakes, spelade spel (och var så seriös?), kollade film och snackade EN MASSA! :)
Det är skönt att få ha dagara/kvällar, när man kan glömma bort allt annat skit.

Idag. Idag mår jag inte riktigt lika bra.
Åt godis och drack coca-cola igår.
Jag kan inte hjälpa att det är jobbigt. Jag försöker att vara glad, nuta och inte tänka på det som något dåligt. Men det är så svårt. Så väldigt väldigt svårt.

Men försöker se på det såhär. Det var värt det. Det är värt att må dåligt idag.
Igår mådde jag för en gångs skull. Just när jag flummade med Silje, då var det inte jobbigt.
Visst nu är det jobbigt.
Men en bra dag/kväll är värd 100 dåliga dagar.
Därför försöker jag se det "positiva ur det jobbiga".

Harre gött och kram!

4 kommentarer:

  1. Hejsan.
    Jag tänkte bara fråga om du vill bli frisk? Och i så fall vad var det som fick dig att vilja bli frisk?
    Kramar till dig <3

    SvaraRadera
  2. SV: Liker bloggen din også ! ;D
    Bra du hadde en bra dag :D

    SvaraRadera
  3. Måste bara säga att du är otroligt vacker och tack så hemskt mycket för din kommentar:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. förstod nästan det, sjukt smal du är *avis* XD

    SvaraRadera