torsdag 12 april 2012

Mysig dag igår!

Igår blev en mysig dag i stan med mina undebara vänner Bexx och Emmy. :)
Shoppade inte så mycket, med det var inte det som var det "viktiga", jag vill mest bara umgås lite med dem och komma ifrån den lilla byhålan jag faktiskt bor i en liten stund.

Fick med mig lite hårfärg och en cardigan hem i alla fall. Som den småläning som jag är var det enda jag köpte på rea dessutom (50 %). SNÅL - är det rätta ordet för mig tror jag!

Jag blev dock lite sur på mig själv igår.
Jag tyckte att det var jobbigt med resturangbesöket - jag ville njuta av maten - men tillät inte mig själv att göra det ändå sen...
Det var bufé och det är som jag förklarat innan lite jobbigt.
Så det fick fram lite jobbiga känslor, som kom fram och störde mig mest igårkväll när jag var ensam.

Idag mår jag dock bra.
Jag har under morgonen hunnit plugga och gjort färdigt min naturkunskap. Känns bra, för då behöver jag inte plugga i helgen sen :)
Lite senare ska jag och David på bio. Det blir nog bra.

Harre gött!

2 kommentarer:

  1. va gullig du är, tack. jag hoppas att det är vad jag är..

    förstår verkligen inte folks rädsla för buffé, jag älskar det! då kan man ju verkligen plocka bäst man vill.. men jag är kanske alldeles för matglad.. haha.

    kram!

    SvaraRadera
  2. SV: Nej, I wish ^^ Det är inte jag, har hittat bilden på tumblr :)

    SvaraRadera