söndag 1 april 2012

Försöker.

Jaha, jag som trodde att efter en bra fredag (med underbara vänner och sådär) - så skulle allt bli bra igen.

Det blev det inte - eller jo. Det gav mig lite "hopp" på något vis.

Det gav mig "hopp" på så sätt att jag förstod att alla människor inte kommer dömma mig.
Fick mig att förstå att jag inte är ensam.
Det finns någon/några som faktiskt bryr sig.
Skönt.

Det fick mig att vilja försöka och kämpa ännu lite mer.

Så det gjorde jag i helgen, jag kämpade.
Det gick bra, i alla fall till det yttre.
Innombords - gick det inte alls bra. Där gick det inte alls.

Därför mår jag nu så grymt dåligt...
Jag har ingen ork kvar. All min ork la jag ner på "att kämpa mot mig själv" i helgen.
Var det värt det?
Just nu, känns det inte som det.
MEN JO, DET VAR VÄRT DET - DET KOMMER JAG MÄRKA LÄNGRE FRAM.

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar