torsdag 26 april 2012

I'll be okey. Just not today.

Idag är inte en bra dag.

Just idag är allt bara jobbigt.

Jag brukar försöka vara glad.
Jag brukar försöka dölja "what a mess i am".
Jag brukar ignorera mina ätstörda tankar så gott det går.
Jag brukar kämpa.

Men idag orkar inte jag. Orkar inte alls.

Idag är jag ensam. Ensam fast människor finns här. Jag känner mig bara så väldigt ensam.
Idag är jag i obalans.
Idag har jag ingen ork.


Jag bloggar senare eller imorgon. När jag återigen är peppad och glad. När jag kan skriva på ett mer positivt sätt.

Harre gött och kram.

8 kommentarer:

  1. Sv: Åh vad gulligt sagt! Vad roligt att du gillar min blogg. :)
    Kämpa på, du klarar det! Styrkekramar. <3

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack så mycket! Jag önskar jag kunde säga det samma...Kram!

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja verkligen!! Gå in på den tumblr:n så hittar du massa mer inspiration. Man inser vad man faktiskt missar. http://100reasonstorecover.com/ kram

    SvaraRadera
  4. Härlig blogg!
    Skulle du kanske vilja göra ett bloglovin-byte? :)

    SvaraRadera
  5. sv: Kanon! Följde du genom bloglovin-knappen som finns inne på min blogg? Annars får du hemskt gärna göra det i stället (samma länk som den nedan)! :)
    http://www.bloglovin.com/sv/blog/704345/photographs-by-mathilda
    Blev nummer 1 hos dig.

    SvaraRadera
  6. Usch, du är inte ensam och det tror jag du vet. Det finns så många som finns där för dig Jasmine!
    Hoppas du får må bättre snart - skickar dig hundratals stora kramar!

    SvaraRadera
  7. Hoppas det snart känns bättre!

    Har lagt till dig på min Bloglovin nu! =)

    SvaraRadera
  8. Hallo ja, det är jag igen.. Jag känner igen mej så mkt i det du skriver! Och jag vill bara säga att det finns en väg ut och det kommer bättre tider! <3

    SvaraRadera