lördag 14 april 2012

How long should you try? Until.

Jag har en väldigt dålig dag/kväll.

I alla fall när det gäller Jasmine - mina ätstörnings tankar har fest i mitt huvud. Det gillas INTE!

Idag är verkligen allt ganska jobbigt att äta. Allt? Ja allt. Tomater, mango, nötter, lax eller godis.

Men eftersom jag då inte längre ska lyssna på dessa hemska tankar längre - så tänker jag ändå äta. Jag tänker äta godis, bara för att det är "myslördag" och då ska man kunna äta lördags godis!


Dagen i Ullared var egentligen bra, med det enda undantaget när vi skulle äta.
Men annars hade jag skit kul! Jag shoppade! Och jag såg Ola-Conny!
Kan det bli bättre?


Nu tänker jag som sagt gå och ha en myslördag. Slappa! Mysa! Göra mitt bästa för att må bra!

Harre gött!



1 kommentar:

  1. Klart att man ska ha lördagsgodis, va bra du är som står emot ätstörningstankarna! :)

    Någonting jag kan skriva under på är att så länge man inte låter de sjuka tankarna styra ens handlingar så kommer de bara bli svagare.

    SvaraRadera