torsdag 19 april 2012

Not amount of sleep in the world can cure the tiredness I feel.

Jag är trött. Jag är jätte trött. Jag är för trött.

Usch, känner mig så tråkig och negativ nu..

Men jag har inte sovit så bra inatt.
Jag är på besök i källaren, jag är på besök där jag för bara någon vecka sedan bodde. Skumt.
Jag har saknat källaren, även om det inte var så länge sedan jag var här.

Men jag förstår varför jag inte kan vara här.
Jag sköter inte maten när jag är här. När jag är här äter jag mycket sämre än annars. Och då äter jag inte ens jätte bra när jag är hemma.
Så ännu en gång har mina ätstörda tankar förstört för mig, de har gjort så att jag inte kan bo här.

Det låg jag och tänkte på igår natt.
Jag blev sur på mig själv. Jag blev ledsen. Sen blev jag sur på mig själv igen.

Jag kände mig väldigt ensam igår natt. Jag skulle antagligen behövt en kram.


Jaja, idag ska jag iaf till skolan en runda.
Ska äta i matsalen med min lilla kära klass och sedan ska jag ha en tyska lektion.

Önskar verkligen att jag var mer taggad och pepp idag.

Harre gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar