tisdag 10 april 2012

Nervös..

God morgon.

Jag sitter här och är lite för nervös.
Jag vaknade imorse och var nervös.

Jag ska på bedömningssamtal på ätstörnings enheten i eftermiddag.
Så varför är jag så nervös för det?

Det finns så många tankar som flyger runt i mitt lilla huvud.

Jag sitter och tänker på vad som kommer hända.
Vad som kommer sägas.
Osv.

Jag är lite "rädd" (egentligen inte rädd, mer skakis?)
Jag är rädd för att få höra "sanningen".
Jag är rädd för att dem ska säga att det är värre än vad jag tror.
Jag är rädd för att dem ska säga "Du är inte sjuk? Du har inga problem?"

Om dem skulle säga att jag inte har några problem.. Då vet jag inte vad jag ska göra!
Jag klarar inte att kämpa mig vidare i det här själv!
Jag har försökt - det funkade inget vidare bra!

Jaja, jag håller tummarna för att det ska gå bra!

Harre gött!

2 kommentarer:

  1. Det kommer gå kalasbra!! Du är stark och modig som vågar ta tag i din äs, det är inte lätt!!

    Hejjar på som sjuttan fina du och TACK för den fina kommentaren i min blogg idag och alla andra dagar... <3

    Kram H

    SvaraRadera
  2. Det kommer nog gå jättebra, till dess finns du i mina tankar och jag håller en tumme för dig för jag har hört att det betyder otur att hålla två.

    sv: Tack så hemskt mycket, ibland ångrar jag den men jag är en sådan som hellre ångrar saker jag gjort än att ångra saker jag inte gjort.

    SvaraRadera