måndag 30 april 2012

Life may not be the party we hoped for. But well while we're here we should dance!

När jag satt ute i solen och tänkte kom jag på att - livet kanske inte riktigt blev som jag hoppats på.
Jag kanske inte blev den jag drömde om att bli.
Världen kanske inte är så underbar som jag hoppades på.
Livet kanske inte var så vackert som jag trodde det skulle bli.

Men nu är jag ju här, jag borde göra det bästa av situationen jag är satt i.
Jag borde passa på att njuta av det som finns.
Jag borde ta en dans, en sång, ett skratt.
Jag borde passa på att leva.


Jag har suttit ute i solen i princip hela dagen, det är underbart! Om jag kunde skulle jag gärna bo ute, när det är såhär underbart väder!
Solen och naturen ger mig hopp och glädje.


Tog en promenad med Bexx och Emmy förrut - så nu är jag trött (blir väldigt lätt trött just nu).
Men strunt i tröttheten - ikväll blir det Valborgsmys med Emmy och Adrian!


Hoppas alla har en underbar dag! KRAM!




5 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar en härlig Valborg!
    Kram! =)

    SvaraRadera
  2. Söt du är! Jag har gjort örhängen med citatet som du har som rubrik :)

    Kämpa på!

    SvaraRadera
  3. Vill du bli dagens blogg?
    kika då in och kommentera detta inlägg:
    http://stinaahlin.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-1.html#comment
    kram.♥

    SvaraRadera
  4. En liten vän.1 maj 2012 kl. 00:44

    Hoppas du fick en fin valborg!
    Du verkar vara på väg till den glada dig igen, nu börjar man känna igen dina tankar lite!
    Skickar dig en, två nej miljontals kramar!

    SvaraRadera
  5. så söt är du! önskar dig verkligen allt gott och hoppas du hade en fin valborg :)

    SvaraRadera