måndag 23 april 2012

In order to get from what was to what will be, you must go through what is.

Jag har inget att göra, därför tänkte jag svara på några små frågor. :)

Hej sötnos, vad har du för dig förutom att blogga? :)
 
SVAR:
Hej!  Ja, vad gör egentligen när jag inte bloggar?
För ett litet tag sedan gick jag i skolan (första året på gymnasiet), men nu mera läser jag på distans. Så på vardagarna när andra jobbar eller går i skolan sitter jag mest hemma och pluggar.
Men när jag inte pluggar så träffar jag helst vänner. Så mycket som möjligt. Jag älskar att prata och det är något jag fyller dagarna med att göra.
Jag spelar även gitarr, är ute så fort vädret är fint, sjunger högt och falskt, läser, försöker njuta av livet och så vidare :)
Tack för kommentaren, kram! :)
 
 
Hur känner du efter att du ätit? Hur dåligt mår du när du ätit? Hur mycket har vägt som minst? Hur utvecklade du en äs, tror du? Kram kram kram kram!
Av BeaSvar på kommentar. på 2012-04-22
 
SVAR:
Hej!
Efter att jag ätit känner jag mig oftast misslyckad. Jag känner mig rätt väderlös. Men jag gör mitt bästa för att övervinna dessa känslor och tankar.
Jag kommer inte berätta min vikt och inte heller någon tidigare vikt, eftersom att:
1. Det är något jag tycker är känsligt.
2. Det är egentligen inte viktigt.
3. Jag vet att det kan trigga och påverka vissa negativt.
 
Hur jag utvecklade en äs är svårt att säga. Jag tror att man saker påverkat.
Men jag kände mig väldigt väderlös när min äs började och jag slutade äta för att jag inte tyckte jag var värd maten.
Jag vill egnetligen bara vara duktig och "perfekt".
Sedan blev det som en slags kontroll. Jag kunde ju inte kontrollera att jag var dålig/välderlös. Jag kunde inte heller kontrollera allt som hände i livet. Men det vara något jag kunde kontrollera.
Kram!
 
 
Tack för alla jätte finna kommentarer! Alla kommentarer får mig så glad. Och tack för att läser min blogg.
Hoppas ni fortsätter kommenterar och läsa!
 
Kram på er!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar