fredag 13 april 2012

Everybody's born knowing all the Beatles lyrics instinctively. They're passed into the fetus subconsciously along with all the amniotic stuff. Fact, they should be called "The Fetals".

Det är fredag.
Idag är jag ensam hemma, först kändes det lite jobbigt. Eftersom jag inte behövt vara ensam hemma sen innan påsk (eller något?).

Det är bara ren fakta - att när jag är ensam så är mina jobbiga tankar/ätstörda tankar framme och skriker lite högre på mig.

Så jag satt helt oskyldigt och läste när dessa jobbia tankar smög sig fram.
Ett tag var det jobbigt - tills jag kom på att "NEJ, IDAG LYSSNAR INTE JAG PÅ DIG!"

Så jag satte igång The Beatles på hög volym. Jag hoppade omkring och "sjöng" högt... Sjöng är ett starkt ord, men typ sjöng? ;)
Så det kändes bra och jag mår faktiskt bra nu. Skönt.

Och ja just det! Imorgon ska jag till Ullared!
Yeeey, det blir nog kul, SHOPPA BILLIGT!
Småläning? Jag? Märks det?

Harre gött!

4 kommentarer:

  1. Sugen på att ha chansen att vinna lite saker?
    just nu pågår 3 tävlingar på min blogg.

    Vinn ett presentkort på 250:- hos Phonefashion:
    http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-presentkort-pa-250-.html#comment

    Vinn en egendesignad personlig almanacka:
    http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-en-personligalmanacka.html#comment

    Vinn ett presentkort på 500:- hos Cocoo.se(Nordens största smyckebutik):
    http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-presentkort-pa-500-hos-cocoos.html#comment

    Ha det superduperbra:D

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack snälla! Styrkekramar tillbaka till dig.

    SvaraRadera
  3. Tack vännen :) Din är också fin! Kämpa på!

    SvaraRadera