fredag 20 april 2012

Cheer up. Remember what the Monty Python boys say. "Always look on the bright side of life"? No, "Nobody expects the Spanish Inquisition."

Kära Ätstörningstankar, jag hatar er.

Kära ätstörningstankar, jag orkar inte lyssna på er längre. Jag tänker inte lyssna på er längre.

Kära Ätstörningstankar, jag skiter i om ni är arga på mig. Det kan ni gott vara!

Kära Ätstörningstankar, jag bryr mig inte om era lögner längre.

Kära Ätstörningstankar, jag skiter i era ord om att "Du är inte värd mat".

Kära Ätstörningstankar, ni bestämmer inte över mig längre!

Kära Ätstörningstankar, jag tror inte på att ni ska hjälpa mig att må bra. Inte längre!

Kära Ätstörningstankar, nu tänker jag leva, jag tänker vandra tillbaka till livet. Och ni får inte följa med!

Kära Ätstörningstankar, KAN NI BARA DÖ?! DÖ DÖ DÖ!

Kära Ätstörningstankar, det här är ett farväl. Ett efterlängtat farväl.

Kära Ätstörningstankar, kom aldrig hit och hälsa på mig igen. Ni kan knacka på dörren, men jag tänker då inte öppna.

Kära Ätstörningstankar, FATTA ATT NI INTE ÄR VÄLKOMNA HÄR LÄNGRE!

Kära Ätstörningstankar, nu tänker jag vara glad och nu tänker jag leva!

Kära Ätstörningstankar, eller vet ni vad? Vi skiter i kära: PISSIGA ÄTSTÖRNINGSTANKAR!

Kära Ätstörningstankar, FARVÄL!


Idag orkar jag inte vara ledsen längre.

Så idag bestämde jag mig för att vara glad. Jag bestämde mig för att idag ska jag njuta av livet.
Så det tänker jag göra. NJUTA.

Ikväll åker jag, Silje, Becca och Emmy och lyssna på Adrian när han uppträder. Det blir kul.

Imorrn ska jag och Silje ha en nördig flummkväll!

Den här helgen ska jag njuta!

Harre gött och kramar!

2 kommentarer:

  1. Ja, sojalatte är jätte gott! du värmer bara soja mjölk, skummar den och häller i lite kaffe. Enkelt och jätte gott. Smakar lite som vaniljlatte och särskilt om man har sojamjölk med vaniljsmak :)

    SvaraRadera