onsdag 18 april 2012

Don't believe everything you think.

Igår vara en ganska jobbig dag.

Var på bedömningssamtal nummer 2. De innebar att jag skulle väga mig, mäta mg osv.
En läkarundersökning ungefär?

Jag hatar att väga mig.
Människan levde länge utan någon våg och verkade må bra? VEM KOM PÅ VÅGEN?!
Nej, men jag förstår att det kan vara bra utifrån visa perspektiv, såklart.

I alla fall så blev det lite jobbigt efteråt och mina ätstörda tankar bestämde sig för att störa mig.
Ignorerade dem så gott jag kunde.
Så ja, det var en jobbig dag igår.
Hoppas på en bättre dag idag!

Ikväll ska jag ner til källaren. På besök typ?
Det var egentligen inte så länge sedan jag var där, men jag saknar källaren och skolan lite grann!
Kommer hem imorgon.

Anledningen till att jag inte kan vara där längre, är för rädsla kring att jag inte ska sköta maten.
Senast jag var där så lyssnade jag knappt på mig själv längre, utan i princip bara på de ätstörda tankarna. Så vill jag inte ha det. Därför är det bättre att vara här, hemma hos föräldrarna!

Nu hoppas vi på en bra dag och harre gött! :)

5 kommentarer:

  1. sv: ja riktigt skönt! dock är den där förbannade hostan kvar! men men, hellre hosta än feber :).

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja det händer väl, men har jätte svårt att äta det, brukar få tokångest av det :(

    SvaraRadera
  3. åh, tack fina! håller med dig om det där med vågen, fyfan!! hata.

    kram<3

    SvaraRadera