onsdag 11 april 2012

Ett litet steg?

Gårdagen gick bra - men fy vad jag var nervös!

Det var såklart lite jobbigt att försöka föklara hur jag kände. De var jobbigt - både för att det är svårt att förklara och för att det är jobbigt att tänka på det själv.

Men det kändes bra.
Jag ska dit igen nästa tisdag redan, vilket också känns bra. Desto snabbare allt kommer igång desto bättre antar jag?
Då hinner jag ju inte tänka så mycket på det hela.

Jag försöker se det hela/tänka på det som "En ny start, ett steg mot mitt nya liv, ett fritt liv".
Så nu har jag precis börjat min vandring mot det där nya och fria livet.
Jag har tagit mitt första lilla steg och varje litet steg räknas!

Hur ska jag fira?
Jag åker in till stan med två underbara vänner, Emmy och Bexx, idag! :)

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar