tisdag 17 april 2012

Everything happens for the best. You'll never know if you don't try.

Jag sitter och är nervös. Igen.

Jag ska på mitt andra bedömningssamtal idag.
Borde jag vara lika nervös som första gången?
Det känns som att jag borde vara lugnare - men det är jag inte.

Jag vet ju att dem på ABC knappast kommer bita mig, eller hur?
Jag tvivlar på att dem kommer göra det i alla fall!

Jag vet dock att jag måste väga mig där idag, det gillas inte.. Jag gillar inte att väga mig inför andra.
Jag skäms vädigt mycket över min vikt, därför vill jag inte att någon annan ska se den. Spelar ingen roll vem det är: en läkare, föräldrar, vänner - helst ska INGEN se! 

Men jag försöker se det positivt, ännu ett steg på den långa vägen mot mitt nya, fria liv!

Sitter och tänker "Det kommer vara värt det. Det kommer vara värt det. Det kommer vara värt det."
FÖR DET VET JAG ATT DET KOMMER!

Harre gött!

1 kommentar:

  1. Åhh! En till som vill ha hjälp!? :)Vi kan ju pepp smsa om du vill (inte att gå ner i vikt, utan att skaffta hjälp typ)
    0761722922 om du vill (L)

    Love/Belle

    SvaraRadera