måndag 20 februari 2012

Ringarna under mina ögon är öräkneliga.

Jag tänker snart dra mig till sängs och sova, sova som att jag inte sett en säng på en vecka!

Helgen har vart helt underbart flummig!
Silje kom ju till mig i fredags och vi stannade i källaren tills idag (åkte hem vid typ 13-tiden)
OCH DAMN VAD KUL JAG HAFT! :)
Massa flumm, snack, flumm, skratt, flumm, film, flumm, bakat, flumm, umgåts och nämnde jag FLUMM?

Men i för sig visste jag ju att det skulle bli kul redan innan, när har vi inte kul?!

En sak som vi däremot inte gjort speciellt mycket är ju sovit.. Nej, det tyckte väl vi för tillfället kändes lite överskattat.
SOVA?! NEJ, DET KAN VI GÖRA NÄR VI ÄR DÖDA!


Och det är därför jag just nu sitter och känner mig väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, VÄLDIGT trött.
Så därför tänker jag nu lägga mig i sängen och somna till något IQ-befriatt på tv! Jag kommer antagligen inte kolla särskilt mycket på det som går på tv särskilt mycket, men måste nog kolla på något för att kunna somna..
Jag är nämligen så trött att jag inte kan soman, MAKE SENSE!
Men ni vet, när man blir så trött att man faktiskt glömmer bort att man är trött, gått över trötthets gränsen och hjärnan lurar dig till att vara pigg igen osv....

Om jag inte kan somna kan jag ju alltid räkna ringarna under ögonen, funkar det att räkna får så skulle jag tro att detta är ännu mer effektivt!

GOD NATT OCH SOV GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar