tisdag 7 februari 2012

Dagens första tanka, JAG VILL SOVA!

Yeees, vaknade nyss och det enda jag kunde tänka var.... JAG VILL SOVA MER! Låt mig somna om... Var grymt nära på att lägga ner huvudet på kudden igen och bara sova vidare... Inte för att de har gjort något... En sak vet jag nämligen om mig själv, jag är en latmask som har svårt att komma upp när hon ska komma upp.. Så jag hade ställt ett alarm vid 7.30. 7.45. 7.55. 8.00. 8.10. 8.15 och till sist 8.20. Så jag hade bestämt mig för att åtminstone komma upp idag! Men jag vaknade vid det tidigaste JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV!

Och jag gick upp såhär tidigt för att jag ska iväg och ha min tyska muntavid 8.30. Jag måste säga, jag är nervös nu... Och jag menar inte ''fjärilar i magen nervös''... Nej, det har gått över den gränsen för länge sedan, nu känns det ungefär såhär: Min knä skakar, mina ben känns som spaghetti, min huvud ''snurrar'', jag kommer spy, jag kommer kissa på mig, jag kommer skita i byxorna och sen så kommer de gå om igen!
Så varför är jag så nervös? Joo, för att det är tyska! Tyska är så svårt!

Men när man känner sig nervös och känner att de kommer gå helt toan, då brukar jag låtsas att jag inte alls är nervös. Jag brukar låtsas att jag är värsta egot, som tror att jag är bäst, BÄST! Och det tänker jag göra idag med, jag kommer gå dig och bara *BAAAM* och det kommer så underbart bra.
CAUSE I'M SEXY AND I KNOW IT!
Jag sitter faktist och lyssnar just på den låten för tillfället, detta är nämligen min ''tagga, tagga, tagga'' låt. Den får mig riktigt taggad och på gött humör, så länge leve LMFAO!

Nu blir de att klunka kaffe, lyssna på tagga musik och hoppas runt i mitt rum så jag blir redo för att *BAM*.
Jag ska bara kötta ut mig!

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar