onsdag 15 februari 2012

Jag är klantigare när jag är glad!

Det är en riktigt bra dag idag, jag är på pepp humör. Glad och taggad för livet liksom.
Varför?
Bra fråga, har egentligen ingen anledning, det bara blev så! Och jag kan leva med att vara glad och taggad utan att veta varför.

Hade en hel lektion i skolan idag, oj oj...Jobbigt...
Nej det var chill.

Efter min ''långa'' skoldag, var jag som sagt på bra humör, så jag städade huset, är jag glad så känns det inte jobbigt att städa ändå.

Jaa, just det tvn pajade... Den ramlade *BAM* ner på golvet... Så kan det gå...
Som tur var har vi någon lite mer teknisk än mig och Amanda som bor här, Lucas.. Så han fixade den, HALLELUJHA!
Hade jag och Amanda bott här ensama hade tvn fortfarande vart hel paj!

Sen gick jag in på mitt rum och på något vis, lyckades jag somna sittande vid datorn! När jag vaknade hade jag världens konstigaste ''position''... Så nu har jag väldigt ont i ryggen och nacken..
SKYLL DIG SJÄLV, SOMNA VID DATORN... UNDOMAR NU FÖR TIDEN! *skakar på huvudet i besvikelse*

Någon frivillig massör i närheten?
Drömma kan man ju ;)

Och inte hade jag sparat mitt psykologi uppdrag heller, så ungefär 70% är borta... Tur att jag har det på ett ungefär i huvdet då!

Och trots att:
1. Jag har piss ont i nacken/ryggen.
2. Känner mig som en gamal tant för att jag har ont i rygg/nacke
3. Inte har någon frivillig/privat massör!
4. Att jag klantade mig och inte sparade hela uppdraget.
SÅ ÄR JAG GLAD OCH TAGGAD.
Jag skrattar allvarligt bara åt det hela.
Vad ska jag göra liksom? Det har hänt, kan inte spola tillbaka och göra om situationen ändå?

Jag tror inte man ska ta livet på för stort allvar och förstora sånt där.. Sitta och gråta/sura över sånt är inte min grej..
SKRATTA LITE ÅT LIVET OCH DINA KLANTIGHETER!
Då blir livet lite roligare också!

När jag är glad så bllir jag så mycket klantigare än vanligt... Kallas även ''GLAD KLANTIGHET''

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar