torsdag 16 februari 2012

Jag är bara besviken!

http://www.dn.se/blogg/leonelsguldkorn/2012/02/13/usa-vem-ar-paul-mccartney/

SERIÖST?!
Vad är problemet med alla?!

Och jag vet att det låter så fult när jag sitter och skriver ''dagens ungdomar'', eftersom jag själv faktist tillhör den kategorin ganska starkt va?
MEN SKIT I DET, SE MIG SOM EN SUR KÄRRING OM DU SÅ VILL!

FÖR DAGENS UNGDOMAR!
Okej snabb förklaring (om man inte orkat läsa artikeln, alltså för LATMASKAR)... Okej Paul McCartney vad på grammygalan i USA igår och han fick en del tid på scenen och ungdomarna visste inte, VISSTE INTE VEM PAUL MCCARTNEY VAR?!

VEM VET INTE DET?!
Det är ju kultur, förstår ni hur viktig Paul McCartney/ eller då ''The Beatles'' har varit för musiken?!

Okej själv älskar jag Paul McCartney och såklart då The Beatles.
Jag gillar 60-tals musik överlag mer än vad jag gillar ny musik, enligt min mening är den mer äkta och musiken tilltalar mig mer!
Så det kanske är lätt för mig att säga att ''Jag vet vilka dem är'', ´but still! Jag tycker man borde veta vem Paul McCartney är oavsett om man gillar honom elle inte!

Men vet ni vad?
JAG ÄR INTE SUR, JAG ÄR BARA BESVIKEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar