måndag 13 februari 2012

Borsta tänderna när du är riktigt glad!

Finns det bättre än att borsta tänderna? Ja det är väl självklart att det finns något som är bättre än att borsta tänderna. Finns rätt så mycket som är bättre än att borsta tänderna.
Men lite skönt är det ju i alla fall!

Jag har precis borstat tänderna, det var därför jag satt och tänkte på hur skönt det är att borsta tänderna. INRESSANT! Neej, kanske inte, men nu finns det i alla fall lite av ett bevis på att jag brukar borsta tänderna!

Jag är inte alls trött, men jag önskar lite att jag var det, det hade vart rätt skönt att krypa ner i min varma sköna säng och bara somna. Och så kan jag vakna imorrn och vara jätte pigg och utvilad. Äsch, jag är nog pigg ändå imorrn.
Jag somnar väl förr eller senare, och klockan är ju faktist inte så mycket än!

Nu tänker jag berätta lite snabbt om vad som fick mig att göra skutta omkring och skrika av glädje i affären idag (jag överdriver inte!).
''Marabou Black'', choklad med saltlakrits, HELT UNDERBART!
Som jag skulle vilja förklara det munorgasm.
''-NEJ MEN FY, SÅ DÄR KAN DU JU INTE SÄGA. Munorgasm?! HAR DU INGEN SKAMM I KROPPEN?''
Jaa, just det för det värsta som har hänt här i världen var att jag sa ordet munorgasm?! Jag räcker barnsligt ut tungan åt alla som tycker att ordet munorgasm är ''hemskt''.
Lägg märke till hur många gånger du nu faktist fått läsa ordet munorgasm!

I alla fall choklad med salklakrits var super duper, mega, gott! MUMS! :)


Det var väl ungefär det jag hade att säga, nu tänker jag ta mig en kopp te, sätta mig vid tvn och slappna av!

Så vad har vi kommit fram till i detta blogg inlägg egentligen?
1. Det är skönt att borsta tänderna!
2. Att jag faktist brukar borsta tänderna.
3. Att jag gillar Choklad och saltlakrits.
4. Att choklad och saltlakrits passar bra ihop.
5. Att jag gillar att säga ordet munorgasm, och att du nu fick läsa det en gång till!

Tänk vad kul, vi lär oss nya saker hela tiden!

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar