lördag 25 februari 2012

Kärlek på vädret!

Jag är kär i vädret. Jag älskar att all snö är borta och att solen skiner.
Visst det kanske blåser lite och det är inte mega varmt, men ändå! Jag tycker det är UNDERBART!

Därför började jag min lördag med en morgonpromenad, så skönt!

Tänkte dra mina senaste hyfsat ointressanta dagar lite snabbt:
Torsdag: Jag åkte in till stan och shoppade lite med min mamma.

Skabblande nr 1: Eftersom jag inte bor i gamla hemma så mycket (typ på helger/lov) så träffar jag ju inte min familj lika mycket som förrut, ganska uppenbart?
Men jag står min mamma väldigt nära och eftersom hon den här veckan, när jag faktiskt var i gamla hemma hela veckan, så har hon jobbat vädligt mycket. Så när hon var ledig i torsdags bestämde vi oss för att tillbringa lite tid tillsammans och så var v båda shopping sugna. PERFEKT!

Skabblande nr 2: När jag skriver att jag shoppade min mamma tänker många, ''Då betalade väl hon allt för dig, din bortskämda skitunge''.
MEN NEJ DET GJORDE HON INTE, NI SKA VETA ATT OM DET FINNS NÅGOT JAG HATAR SÅ ÄR DET NÄR ANDRA BETALAR FÖR MIG!
Oavsett om det är en kompis/mamma/pappa/bror/kille så hatar jag att inte få betala för mig själv!
SÅ DET SÅ!

Det var i alla fall en jätte mysig dag i stan och visst slösade jag på lite pengar men när jag har pengar gillar jag att göra av dem på något kul eller fint. Varför ska jag ha dem bara liggande och skräpa för?!

Fredag (igår): Då blev det en riktig myskväll med mina kära vänner här i gamla hemma :)
Det blev lite spel. Men mest prat och skratt, som vanligt!
Älskar att de kan gå rätt lång tid mellan de gånger vi faktiskt träffas nu, men när vi träffas så är det ändå som att vi träffats typ varje dag.

Idag, blir det middag hemma hos farmor och dedo.
Och ikväll ska jag nog mysa med min familj.
Jag åker nämligen tillbaka till källaren imorrn och då får man väl passa på att njuta av gamla hemma och familjen så länge man kan? Eller hur?

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar