fredag 17 februari 2012

Att föddas med the power av flummighet.

TJENA OCH GOD MORGON!

Det är första dagen på sportlovet, gött!

Eller egentligen har jag inte direkt jobbiga skolveckor. Men det är väl alltid skönt med lov!

Så hur firade jag detta igårkväll då? Njaaa jag kollade på en Star Wars film...

SKABBLANDE NR 1: Jag måste såklart skabbla lite om att jag kollade på en Star Wars film. För jag skämms faktist lite...
Jag lovade mig själv att jag antingen aldrig skulle se Star Wars, överhuvudtaget.
Eller att jag åtminstone aldrig, ALDRIG, skulle gilla Star Wars!
Och så kollade jag ju på en Star Wars film och nej det var inte första gången igår.. Det var faktist förra helgen (oj, så länge sedan!).
Första gången gillade jag den inte, men jag antar att de var för att jag just då bestämde mig för att jag inte skulle gilla den.
Men sen gav jag den en, verklig, chans. OCH DAMN, DEN ÄR FAKTISKT RIKTIGT BRA..
Så här och nu erkänner jag: JAG HADE FEL, STAR WARS ÄR RIKTIGT BRA!

Sen var man lite ''social'' och satt inte inne på rummet hela natten liksom!
TUR ATT MAN INTE BOR ENSAM!

Jahaa, det var så jag ''firade'' sportlovet, knappast direkt firade va? Mer bara va? Eller något!
Hur ska jag då spendera min första dag av sporlovet?
Eller snarare hur ska jag spendera, första helgen på sportlovet?

Jooo du, Silje kommer hit senare och då ska vi ha en riktig flumm helg!
JAG ÄR SJUKT TAGGAD!

SKABBLANDE NR 2: Om det finns något jag gillar här i världen, så är det att flumma runt! Och finns det något som är bättre än att bara flumma runt? JAAA, ATT FLUMMA RUNT MED VÄNNER!
Så den här helgen har jag sett framemot länge!
Och hur flummar man runt?
Det går inte att förklara, det bara kommer naturligt liksom.

Det finns två sorters människor i världen:
DE SOM INTE KAN FLUMMA.
OCH DE SOM FÖDDES MED THE POWER AV FLUMMIGHET!

Och till sist tänker jag berätta, idag vaknade jag och var på ett underbart bra humör! Vilket kanske inte är så ovanligt nu för tiden?
Men jag menar på ännu bättre humör än innan i veckan!
Varför det då? Vem vet...

Nej, nu ska jag tagga för kvällen/helgen och dricka lite kaffe!

Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar