torsdag 9 februari 2012

Lite halv trött.

Vaknade imorse (runt 5.30 tiden) och kände att jga mådde rätt pissigt. Alltså inte pissigt som jag mår dåligt och är ledsen/sur osv... Utan pissigt som i att mitt huvud gör ont, de är för varmt i mitt rum och jag känner mig grymt tung bara.... Så jag skruvade ner mitt element och bestämde mig för att somna om.

En stund senare (ca 7) vaknar jag av att jag ligger och skakar för att de är för kallt. Så jag går upp och skruvar upp elementet igen... Och bestämmde att nu ska jag sova!

En stund senare vaknar jag (typ 8?) och känner att mitt huvud kommer explodera, och det ända jag kunde tänka var ''Explodera då, jag har inte använt dig på åratal och jag klarar mig rätt bra ändå!''. Men huvudet exploderade tyvärr inte...

Och till sist vaknade jag vid 8.45 tiden och bestämde mig för att jag lika gärna kunde gå upp. Så här sitter jag och mår lite sisådär... Skulle nog helst vilja sova resten av dagen. Men jag har tagit en alvedon och druckit kaffe, inte för att kaffe hjälper mot att vara sjuk, men det är ju sjuuuukligt gött.
Jag tänker i alla fall försöka ta mig till skolan ha naturkunskap och tyska.

För när jag är sjuk blir jag alltid extremt rastlös! Och då menar jag RASTLÖS... Brukar sluta med att jag går runt i huset, tycker grymt synd om mig själv och kommer på små saker jag kan göra... Typ bygga korthus, kolla tv/film, sitta vid datorn, klaga, rita or whatever.. Jag kan inte bara ligga i sängen när jag är sjuk!
Inte för att jag är sjuk nu, jag kanske håller på att bli men det kommer jag stoppa och bara *BAAAM* förkylning ''you've been eliminated''!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar