fredag 10 februari 2012

Fredag.

Yees, det är fredag och hur underbart är inte det?
Jag älskar fredagar och har alltid gjort det. Jag tycker ju bättre om fredagar än vad jag tycker om lördagar. Riktigt varför kan jag ju inte svara på..
Men jag tror att det var såhär att förrut (när jag bodde i Emmaboda och gick i skolan där), så betydde fredagar bland annat, en kort skoldag och sen blev det alltid någon form av fredagsmys! Ibland med vänner och ibland även med familjen. I vilket fall så älskade jag fredagsmys. Då satt jag och njöt av att jag hade en hel helg av ledighet framför mig.
Så fredagen var för mig pluggfri, eller i alla fall efter att skolan slutat då.

Nu är det ju så att jag har faktist inte någon skoldag på fredagar längre, men det där med att fredagar är speciella sitter kvar i mitt huvud. Och det är väl helt underbart bra? :)
Så vad har jag då gjort denna fredag?
Jag började med att plugga lite på morgonen och jaa jag vet jag skrev ju nyss att fredagar var plugg-fria dagar. Men det var ju förrut, nu när jag inte har någon skoldag på fredagar är det okej att plugga en lite stund. Men efter 14.00 är det strikt förbjudet!

Sen har jag bara gjort det jag är bäst på chillat!
Massa musik, en film och bara njutit av att jag finns antar jag ;)
I samma spår lär fredagen fortsätta, goa mig och njuta! Oooh, låter det inte helt UNDERBART?

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar