onsdag 1 februari 2012

Borde antagligen sova snart...

Jag måste faktist gå och lägga mig i tid nu ikväll! MÅSTE!
Jag har samhälls munta, vid 8.30 imorrn.. Och visst 8.30 är väl inte jätte tidigt, för de flesta är det en ''normal tid'', fast vem bestämmer vad som är en normal tid? För mig är det ju inte en normal tid, och alla går ju upp olika tidigt. Så stryk ''normal tid''.

Jag ska upp tidigt imorrn iaf. Eftersom jag börjar muntan vid 8.30, så måste jag i alla fall vara uppe senast 8! För jag vill hinna vakna till lite och åtminstone dricka en kopp kaffe innan allt börjar!
Men konstigt nog känner jag mig inte direkt nervös inför morgonen. Visst lite pirrigt är det ju, men om det var det, så skulle det vara väldigt VÄLDIGT konstigt?!

Har planerat upp allt väldigt bra också... HAHA, jag planerat upp? Skrattar åt mig själv... Nej men jag har en tanke på hur jag skulle kunna göra imorrn, om det sedan blir så att jag gör så, får vi ju se...
Jag går upp, kokar kaffe, gör muntan, är färdig med muntan, hoppar antingen av glädje eller gråter (håller dock tummarna för de första alternativet..), går och lägger mig en stund till, går upp, går till skolan, har en så kallad ''skoldag'', går hem, vilar (har ju haft en jobbig dag tycker ni inte?!), vaknar, pluggar lite till... (FY!) och resten av kvällen GÖR JAG PRECIS VAD JAG KÄNNER FÖR! :D

Annars? Joo, livet känns rätt gött för tillfället (trots plugg och lite små skit).
Jag blir för tillfället och har blivit på den senare tiden, glad för små saker. Det behöver likom inte vara något *BAAM* stort som händer. Bara en lite grej kan göra mig ''lycklig''.
Hur jag definierar lycklig? Det tar vi en annan gång tror jag ;)


Harre gött!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar