fredag 3 februari 2012

Plugga, plugga, plugga!

Yeees, här sitter jag och pluggar massa tyska, GÄSP vad tråkigt det är...
Särskilt all grammatik som man tydligen ''ska kunna''.. Enligt vem?! Jag kan inte ens den svenska grammatiken särskilt bra ju!

Igå hade jag samhällsmunta och det gick awesoooome! Jag är såklart nöjd!

Okej, så idag är jag ganska trött, lite för att jag har massa tråkigt att plugga och det tröttar ner min hjärna och dels för att jag inte sovit så mycket inatt. Aj aj aj. Så kan det gå!

Men annars är jag för tillfället rätt glad, och det är ju bra? :)
Tänker såhär: jaa jag kanske har mycket att plugga.. Men då pluggar jag intensivt nu på dagen och sen ikväll blir det absolut inget pluggande, det är ju fredag kväll, då kan man fan inte plugga!

Och jag kanske är trött, mest mitt egna fel eftersom jag inte gick och la mig i tid igår va?


Åker tillbaka till gamla hemma över helgen nu också. Även om jag faktist var lite sugen på att stanna kvar här i källaren över helgen... (jaja, stannar de nästa två helgerna istället...)
Ska försöka hinna med att träffa Silje nu i eftermiddag och ta en fika med henne.
Hinna umgås med familjen.
Plugga!
Ha myskväll med ett par vänner.
Och sova ut!
Och plugga lite till...

Nu ska jag plugga lite till och dricka KAFFE KAFFE KAFFE!

HARRE GÖTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar