lördag 4 februari 2012

En mindre bra lördag.

Yees, idag är det inte direkt en super go lördag.. Nej definitivt inte!

För det första har jag massa tyska att plugga!
För det andra så har jag blivit sjuk!
Mina ögon rinner, jag nyser och nyser och är jätte seg.
Jag tycker extremt synd om mig själv idag!

Så ikväll blir det bara att slöa framför tvn med någon bra film kanske, dricka coca-cola och äta choklad, FÖR DET ÄR JAG VÄRD! ;)


Märkte nyss hur förrvirrad jag är.
Jag var jätte kaffe sugen, så jag bestämmde mig för att koka kaffe (självklart?!)... Väntar en stund. Märker att kaffet inte kokar, blir extremt sur! Märker till sist att jag inte satt i sladden, kände mig lagom dum alltså!
Nej nu ska jag dricka mitt efterlängtade och äntligen kokade kaffe och tycka lite mer synd om mig själv!

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar