fredag 17 augusti 2012

VÄRLDENS FINASTE TRÖJA!

Hejsan hoppsan alla fina människor!

Först vill jag bara säga att ni som läser min blogg är så himla underbara och ni som tar er tid för att slänga in en kommentar är helt fantastiska :)
(Och ja jag har sett att några enstaka elaka kommentarer kan förekomma. Men allvarligt jag bryr mig inte direkt om dem - jag tycker bara synd om dem som kommenterar elakt, ni är bara osäkra på er själva).


Men nu till vad jag tänkte skriva om:
JAG FICK HEM VÄRLDENS FINASTE TRÖJA!
Som jag beställde för ett tag sedan och den blev skickad igår, så jag trodde inte den skulle komma fram förrens nästa vecka. MEN IDAG KOM DEN HIT! :D

Och den är helt underbar, jag ÄLSKAR den verkligen!


Och vart har jag fått tag på denna fina underbara tröja.
Jo på en helt fantastisk och underbar blogg.

Det är inte så många bloggar jag verkligen följer. Men det finns ett fåtal (ofast av människor jag känner eller någon riktigt specielt bra blogg).
Och det här är en av bloggarna jag verkligen följer.
Hittade den av en slump, i början av min behandling och den har faktiskt hjälpt mig och gjort mig glad under alla svåra dagar.
Bloggen har visat mig att alla kroppar är vackra. Oavsett storlek eller form.

Så om ni inte redan läser den här bloggen - LÄS :)

Bodypalace

4 kommentarer:

  1. Jösses vad snygg! Har beställt en likadan och ska ta och betala så jag också kan få hem den. :-)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Vad glad jag blir! :D bästa recensionen man kan få om bloggen "Hittade den av en slump, i början av min behandling och den har faktiskt hjälpt mig och gjort mig glad under alla svåra dagar. Bloggen har visat mig att alla kroppar är vackra. Oavsett storlek eller form"

    SvaraRadera
  3. Ja, den bloggen har jag också hittat och läst en hel del på. Hur tycker du tröjan är i storlek?

    SvaraRadera
  4. Oh vad bra att du visade den, jag har nämligen beställt en precis likadan i samma färg och allt :)
    Tack för titten!
    Mvh

    SvaraRadera