tisdag 6 mars 2012

Utan dåliga dagar, kan vi inte uppskatta de bra dagarna!

Jag har inte bloggat på ett par dagar, sen i onsdags. Det är i och för sig inte jätte länge sedan, men ändå?

Jag har haft ett par ganska dåliga dagar nu.. Inte riktigt kännt mig som den vanliga glada, flummiga Jasmine. Så jag har helt enkelt inte kännt för att skriva här.

Varför har jag haft dåliga dagar?
Jag vet inte, ibland har man bara det?

Tänk värt när man har dåliga dagar: Man måste ha dåliga dagar för att uppskatta de bra dagarna som livet består till stor del av.
Och ''Det blir alltid bättre''
KLYSCHIGT, MEN SANT!

Jaja, nu ska vi inte bara fokusera på det dåliga som varit, vi ska blicka framåt på allt det underbara som livet kommer bjuda oss på!

Mår jag jätte bra nu?
Nej jag mår inte jätte bra... Än så länge. Man går inte från att må piss till att *BAM* må helt underbart, tyvärr. Hur skönt hade det inte varit om livet funkade så?!
Men jag jobbar på att må bättre, för mig kommer det att ta lite tid och det kommer antagligen inte vara det lättaste. Det kommer snarare bli rätt jobbigt först. Men saken är den att:
DET KOMMER VARA VÄRT DET!

För vet ni vad?
Jag vill känna lycka i hela kroppen. Inte bara doppa tårna i den.

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar