tisdag 20 mars 2012

Den där känslan, när man vill skrika: JAG VILL INTE, DU KAN INTE TVINGA MIG!

Här sitter en ganska trött, bitter men ändå glad tjej och har precis kommit på hur ''underbar'' vecka det kommer blir....
Eftersom att man inte kan höra mina sarkastiska ton i ''underbar'', så skriver jag att det var en sarkastisk ton... Och nu har jag skrivet att de var en sarkastisk ton 2, nej 3 gånger...
FRÖKEN TJAT KÄRRING SLÅR TILL IGEN!

Snabb skabblande: Jag tänker mig själv som Fröken Tjat Kärring i värsta superhjäte kläderna! Typ: en lång fladdrabde röd mantel, en mask, silver stövlar och en rosa byxdress och oranga knästrumpor till de...
OOOH, JAG SKULLE FALLA HANDLÖST FÖR MIG SJÄLV TROR JAG!

Så hur kommer jag tillbringa hela veckan då? För att fortsätta det jag tänkte skriva innan mitt utflummande om Förken Tjat Kärring.
Jo jag ska *dududududuudududu, woooooooBAAAM* (det var en trummvirvel minna damer och herrar).
JAG SKA PLUGGA! Yippie!
Jag har rätt mycket att plugga på just nu... Några uppdrag och en munta på söndag. Jag längtar.
''Men måste du vara sarkastisk hela tiden?!''
VADÅ SARKASTISK?! JAG KÖR BARA PÅ TANKEN ''VAR POSITIV, VAR POSITIV DÅ!''

Min enda tanke, när detta faktiskt la sig till rätta i mitt huvud och jag fattade att ''Aha, det är de här jag ska spendera min vecka med!'' var:
JAG VILL INTE, DU KAN INTE TVINGA MIG.. DÖ! SNÄLLA PLUGGANDE DÖ! JAG KOMMER SERIÖST ATT KÖTTA NER DIG OM DU INTE GÅR OCH DÖR!
Neeej, jag är inte sur, jag är POSITIV!

Och inte är jag pigg idag heller, nej jag är sjukt trött! Jag gick inte och la mig i tid. SÅ JAG FÅR SKYLLA MIG SJÄLV!
Men det kan ju vara skönt att vara trött också?
Nej, det kan det inte.. TUR ATT DET FINNS KAFFE SOM PIGGAR UPP!

Jag kommer antagligen leva på kaffe den här veckan! Jag kommer behöva ett par liter, sisådär 8 liter.. OM DAGEN! Om jag ska klara av att plugga så mycket, som jag borde göra den här veckan..
KAFFE, JAG ÄLSKAR DIG... Om jag kunde så skulle jag antagligen gifta mig med en kaffeböna, du vet en riktig böna och dessutom kaffe! Kan de blir bättre?! 

Men seriöst jag är inte sur över veckan, jag är bara besviken..
Jag menar att jag är faktiskt inte sur, jag är på rätt bra humör idag ändå alltså..
BRING IT ON PLUGGANDET - DU KOMMER INTE FÅ NER MITT GOA HUMÖR!

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar