fredag 30 mars 2012

Underbara fredag!

God morgon.

Jag är uppe tidigt idag? - Jag ska snart åka hem till gamla hemma.´
Det känns faktiskt riktigt skönt!

Jag har nog aldrig saknat gamla hemma så mycket som jag gjort i veckan.
Jag har ju inte haft världens bästa vecka, så det skönt att komma hem till familjen och till mina vänner i gamla hemma.
Dessa människor kan alltid, ALLTID, få mig på bättre humör!

Så jag åker hem vid 10.00
Först hänger jag väl hemma en stund, umgås lite med mamma.
Sen i eftermiddag så ska jag träffa Silje. Det kanske blir picknick, det beror på om det är varmt/fint väder ute.
Det ser inte ut som det - så det blir antagligen att sätta sig på byhålans lilla café!

Sen på kvällen bär det av hem till Emmy för en liten Myskväll!
Kommer bli jätte mysigt!

Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe och försöka packa lite.

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar