onsdag 28 mars 2012

Jag hoppas att ditt kön ramlar av!

HEJ! JAG KÄNNER MIG ENSAM IDAG.. KAN DU KOMMA HIT OCH LIGGA MED MIG? DÅ SKULLE ALLT KÄNNAS BÄTTRE.

Jaa, men absolut! Jag hoppar på första tåget (för du bor ju inte direkt i närheten eller hur?) för att besöka en kille som inte visar mig ens lite respekt. Och sedan tar jag och ligger med honom. Det är ju synd om honom, han känner sig ju faktiskt ensam..

FÖR NEJ, TÄNK INTE PÅ MINA KÄNSLOR.
Även om jag då ens har några känslor. Så är ju dina viktigare.

Jag tröstar gärna mina vänner när de känner sig ledsna/ensamma. Genom att lyssna på dem eller försöka trösta dem.
MEN ATT LIGGA MED DIG, FÖR ATT DU JUST DEN DAGEN KÄNNER DIG ENSAM?! NEJ, DÄR ÄR JAG INTE MED!

Jag menar inte att du måste vara i ett förhållande eller ens "kära" för att ligga.
Men att smsa en kompis (för vi var rätt bra vänner ändå väl?), som man btw inte har hört av sig till på flera månader - bara för att man behöver ett "tröst ligg"?!
NEJ DÄR SÄTTER JAG MIN GRÄNS!

DU FÅR GÖRA SOM ALLA SINGEL KILLAR GÖR:
PORRSURFA OCH RUNKA!
Ta dina "problem" i EGNA HÄNDER, om vi säger så!

DU VISAR MIG INGEN RESPEKT ÖVERHUVUDTAGET!
Vet du hur di fick mig att ´känna mig? Eller bryr du dig ens?

"Jaha, okej alla mina tjejkompisar, får killar som tycker om dem på riktigt.. Missförsto mig inte jag är glad för deras skull och tycker att det är alldeles underbart!
Det bästa jag kan få är ett tröst ligg med en kille.."

Jag har inte världens bästa självförtroende så såklart fick det här mig att tänka:
Jaha, men jag är nog inte värd mer än då...

Och för att snabbt dra problemet som kommer upp när jag känner mig mindre värd. Då äter jag mindre (jag är värd mindre mat helt enkelt)..
Jag vet, det är inte bra och jag har problem.
SOM JAG SKA JOBBA PÅ!
Kommer antagligen skriva mer kring detta senare.
Har inte velat det förut, men jag tänker om jag vill skirva av mig - jaha varför ska jag inte göra det?

Det jag ville komma fram till just i det här inlägget var att:
1. DU ÄR EN IDIOT!
2. Jag är faktiskt värd mer än såhär!

JAG HOPPAS ATT DITT KÖN RAMLAR AV!


Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar