torsdag 29 mars 2012

Kan det komma en bra dag snart, tack?

Jag har inte haft en bra dag, idag heller.

MEN HALLÅ! HUR NEGATIV FÅR MAN VARA EGENTLIGEN?

Jaa, jag känner att jag är rätt negativ nu. Men det är ju inte direkt som att jag strävar efter att får vara på dåligt humör!
Jag hade inte sagt nej tack, till en bra dag och att får vara lite gladare..
Men man kan faktiskt inte "tvinga" fram en bra dag eller ett rba humör. Sådant måste ju komma av sig själv, känner jag i alla fall.

Min dåliga dag berodde väl inte på så mycket egentligten - men eftersom att jag haft ett par dåliga dagar redan innan, så blir jag mer "lätt påverkad".

Idag var det väl:
Fika med ett par människor, något jag kan ha lite svårt för.
MISSFÖRSTÅ MIG INTE! Jag älskar att umgås med andra, verkligen!
Men att äta med andra (särskilt en grupp), är något jag måste jobba lite på.
Och det var egentligen inget jag orkade jobba på idag, men jag klarade det hyfsat bra i alla fall?

Sedan var det massage.
När andra rör mig - på ett sätt underbart. Men på ett annat sätt gör det mig lite rädd.
Jag tror det beror på rädsla av "Vad tänker dem nu?"... "Hur ser dem på mig nu?"


Jaja, efter en dålig dag.
ELLER snarare efter en dålig vecka.

Så tänker jag lägga mig i soffan, dricka en kopp te och kolla på Zombieland (som till all min lycka visas på 6:an ikväll, yeeey!)

Harre gött!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket (L)
    Tack för att ni läser, känns mindre ensamt då!
    Hoppas det bli bättre i ditt liv!

    SvaraRadera