torsdag 5 juli 2012

Du säger att jag antagligen inte kommer bli frisk. Jag säger JUST WATCH ME!

ANONYM.

Äcklig! Det vill jag säga. DU är bara en äcklig anorektiker. Med en äcklig kropp. En hjärna som är helt fucked up! Osexig. Jag förstår om ingen kille någonsin ens kollar åt dig håll. Du kommer antagligen aldrig bli frisk. Och om du blir det, så slår jag vad om att du kommer bli fet och äcklig då också! Gör mig en tjänst, visa inte upp dig på stranden i bikini, trots att det är sommar!


SVAR.

Hej, anonyma människa. Fast människor brukar oftast ha empati, vara trevliga och sådär.. Så människa kan är fel ord? HEJ ANONYMA VARELSE.
Vad sööööt du var som kommenterade då.


Jag antar att du antingen ville att jag skulle reagera såhär:
*SNYFT SNYFT* Ååååh, nej.. En anonym människa på internet tycker att jag är äcklig och han/hon tror inte jag kommer bli frisk och om jag nu blir det så tror han/hon jag kommer bli fet *BUHU BUHU*
Jaja, lika bra att jag ger upp nu då?

Eller att jag skulle reagera såhär:
FY FAN VAD ARG JAG BLIR!!! Asså så dum i huvudet, fan vad du provoserar, hur kan du göra så. Du är dum i huvudet *AAARG*?

MEN NEEEJ! Jag är inte arg och jag blev inte heller ledsen.
JAG ÄR BARA BESVIKEN! Och jag tycker synd om dig.
Varför?
Man kan inte ha särskilt bra självförtroende om måste klanka ner på andra på det sättet.

SEN OM DU VILL FÖROLÄMPA MIG, DÅ FÅR DU FAKTISKT GÖRA DET BRA OCH ORDENLIGT!

Exempel: Du är så äcklig att när jag ser dig så vill jag sticka ut mina ögon och sedan gräva ner dem djupt ner under jorden så att jag aldrig mer behöver beskåda detta.

Hjääääälp! SPRING! Ser ni inte monstet där borta. AAAAAAAAAAAAAAAAH!

Det borde vara 15 års gräns på din blogg - TÄNK PÅ BARNEN.

Men var du så kreativ? Neej... Jag är besviken, dagens ungdomar inte ens bra på förolämpningar...

Allvarligt anonym varelse, jag bryr mig inte om du tycker att jag är äcklig.
Min kropp må vara lite äcklig, och ohälsosam för tillfället. Men det jag jobbra jag på.
Min hjärna är nog lite fucked up. Inget jag skämms över.
Osexig? Jag vet inte om jag vill vara sexig i dina ögon.
Och ingen kille. Nej just det vad är jag utan massor av killar som kollar på mig? Inget jag direkt ligger och gråter för.
Oooh, jag hade inte tänkt vissa mig i bikini i sommar BUT YOU KNOW WHAT! Nu kommer jag helt klart göra det! Just because!

Du säger att jag antagligen inte kommer bli frisk.
Jag säger: WATCH ME!


Kram på dig anonyma varelse!


Tack ni andra som kommenterade så peppande och fint till mig!
Ni är underbara ska ni veta!
Kram <3 






8 kommentarer:

  1. Faan vilken elak kommentar du fick! Blir så arg på dessa människor när de skriver sådant otrevligt. åhh!!

    Ta verkligen inte emot den kommentaren gumman. Du kommer att klara detta. Mot ett friskare liv ska vi <3

    SvaraRadera
  2. Watch me... Jaa, du tar det helt rätt! Som en utmaning! Härligt att du inte låter sådana människor trampa på dig. Du är stark <3

    SvaraRadera
  3. Hahah gud det där var det vidrigaste och sorgligaste jag läst på länge. Vilken stackars människa kan säga något sådant? Dessutom till någon som det bokstavlig talat kunde lett i graven (nu är ju du mycket starkare än så, men många ätstörda står på randen mellan livet och döden varje dag, det krävs bara en sån knuff som den där kommentaren kan ge för att man ska tippa över). Du är helt fantastisk och som jag sagt förut helt otroligt peppande. Det finns så många människor som ser upp till dig!

    SvaraRadera
  4. Fyfan va grym du är! Jag har läst din blogg ett tag, och du kommer garanterat bli frisk! Du är redan vacker pga. din fina personlighet, och du kommer bli både vacker och sexig när du fått kroppen helt återställd! Jag kämpar precis som du för att bli frisk och fri, och VI KOMMER KLARA DET!

    Stor kram till dig!!

    SvaraRadera
  5. vilken jävla idiot, du är fin ! och inte äcklig och du kommer aldrig kunna bli fel! Tycker mer synd om den patetiska jävlen som skrev så,vad får man ut av de? så jävla onödigt, skriker av avundsjuka, ja vissa människor har bara inget vett i huvudet,tyvärr.. kämpa på! jag tror på dig.

    SvaraRadera
  6. You go girl! Härligt när någon har svar på tal:D

    SvaraRadera
  7. Vilken jävla idiot RENT UT SAGT!!
    Men vet du du är så stark, du kommer bli frisk bara du vill tillräckligt själv! Du kommer bli frisk och du är stark! Stor kram! <3 <3

    SvaraRadera
  8. Usch dessa hemska kränkande och negativa kommentarer. Det borde finnas ett slags bloggfilter som samlar upp kränkande ord så det aldrig kommer fram till den som har bloggen! =) Bra och starkt gjort att du inte tog åt dig nått av det i alla fall ;)

    SvaraRadera