söndag 22 juli 2012

Åker till Strömstad.

Jaaha, nu åker jag iväg till strömstad för veckan!
Taggad? Yes.
Det kommer bli kul.

Men jag kommer inte att blogga förrens jag är hemma igen, måndagen veckan efter.

Så länge lämnar jag er med några ord och en vecka lång kram!

Bara för att jag gjorde fel och inte klarade av det, då.
Så betyder inte det att jag aldrig kommer klara av det.
Fortsätt kämpa och ge inte upp.

Tro ALLTID på dig själv!
För om du inte gör det, vem ska då göra det?

Håll huvudet högt.
Och le!
Livet är något vackert och det finns mycket som det ger som man kan le åt!


KRAM!!

3 kommentarer:

  1. Ha det bäst, gumman. du är värd det :)

    SvaraRadera
  2. Skulle inte du kunna ha en frågastund här på bloggen? Jag tror att det skulle uppskattas! Eller har du kanske redan haft det?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack fina du!! Jag ska kämpa mot ett fritt och friskt liv! Kämpa på du med, du förtjänar också det! Kram! <3

    SvaraRadera