torsdag 24 maj 2012

STOP! Stop hating your body and give yourself a hug instead!

I'm sorry BODY!

Förlåt mig kropp.
För att jag inte accepterat dig.
För att ha ignorerat dina behov.
För att ha svält dig.
För att ha skadat dig.
För att ha gjort dig sjuk.
För att ha gett dig sorg, smärta och lidande.
För att ha gjort allt för att göra dig mindre och få dig att tyna bort.
För att inte ha uppskatat dig.
För att jag har hatat dig.
FÖRLÅT!

Gör inte samma misstag som jag gjorde. Älska din kropp. Den är vacker!
Ja, DIN MED!


Kommer absolut skriva ett längre inlägg om att älska sin kropp senare. DET ÄR VIKTIGT!

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image








1 kommentar:

  1. hejhej! åh tack du är med otroligt stark ska du veta och du kämpar skit bra! ja vi går i samma grupp på dagvården, de är jag stina haha :) fortsätt kämpa för du kan detta!go go go. kram!

    SvaraRadera