söndag 10 juni 2012

....och plötsligt kom allt skit tillbaka.

Jag är hemma igen.
Jag är liiite trött!

Sweden Rock var som vanligt underbart!
Bra musik, goa människor och stämmning är sjuk bra.


Så fort jag satte mig i bilen hem, slog allt till på mig.
All ångest. Alla ätstörda tankar.
Jag försökte skjuta ifrån dem hela helgen.
Nu känns det som att all ångest och alla tankar som brukar vara fördelade under hela dagarna kom fram till mig.

Inombords är det ett svart hål som suger åt sig all glädje.
Kvar stannade ätstörningen.
Ångest.
Jag känner mig bara så stor.

JAG HATAR DET HÄR!

Just nu känns det så hopplöst.

1 kommentar:

  1. Jag hatar när det slår tillbaka så hårt. Men man får försöka se det som att ju mer man kämpar desto mindre kommer allt slå tillbaka. Det kommer säkert göra det men kraften kommer nog minska med tiden och tillslut kanske man har möjlighet att bara blåsa bort det.. KRAM <3

    SvaraRadera