torsdag 28 juni 2012

Dag 12, Dag 13, Dag 14, dag 14 (igen).

Eftersom jag kommer att åka till göteborg imorgon med 2 underbara vänner så kommer jag inte blogga förrens när jag kommer hem på söndag typ.
Så jag kör dag 12 för idag, dag 13 för imorgon och så fanns det två dag 14 (vet inte varför det fanns två dock) för lördag!

Dag 12 - En blogg jag nyligen börjat läsa.

Dag 13 - Vad jag vill med min framtid.
Jag vill bli frisk! Helt och hållet.
Vara lycklig. Leva.
Annars - ha luft att fylla mina lungor med, någonstans att sova, människor omkring mig som jag älskar, mat så att kroppen fungerar och upplevelser att uppleva - helt enkelt! :)

Dag 14 (första) - Mina favoritprogram.
South Park
Skins
Och till sist och den här är faktiskt lite pinsam att erkänna men - Stargate Atlantis.

Dag 14 (igen) - Något som gör mig glad.
Mina vänner!
Musik.
Att spela gitarr.
Solsken.
Min hund.
Flumm.
Och säkert fler saker som jag inte kommer på just nu!




2 kommentarer:

  1. Okej hur gick samtalet?<3

    Okej <3

    STYRKEKRAMAR!!

    SvaraRadera
  2. Okej. Förstår det<3
    Det kommer bli bra!! Men efter dagvården hur blir allt då?<3

    KRAM<3

    SvaraRadera