måndag 18 juni 2012

30 dagar.

Jag har tänkt på att ni skulle få lära känna mig lite grann också. Jag menar jag skriver ju mycket, men jag har inte skrivit så mycket om mig allmänt, kanske dags för det nu?
Kommer dock fortsätta skriva om det jag tycker är viktigt också.
kram.
Dag 1 - Fyra bilder på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - En person jag vill träffa just nu
Dag 4 - Någon jag skulle vilja byta utseende med
Dag 5 - Mina största misstag
Dag 6 - Min favoritplats
Dag 7 - I min handväska..
Dag 8 - Vad jag tycker om min kropp
Dag 9 - Min favoritbutik
Dag 11 - Någonstans jag vill åka
Dag 12 - En blogg jag nyligen börjat läsa
Dag 13 - Vad jag vill med min framtid
Dag 14 - Mina favoritprogram
Dag 14 - Något som gör mig glad
Dag 15 - Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 16 - Min favoritdag på året
Dag 17 - Hur jag sköter mig i skolan
Dag 18 - Vad jag tycker om storbloggarna
Dag 19 - Visa bild innan och efter jag redigerat
Dag 20 - En vän jag inte skulle klara mig utan
Dag 21 - Något som ändrat mig
Dag 22 - Visa mitt favoritplagg
Dag 23 - Berätta om en rolig resa jag varit med om
Dag 24 - En person jag skulle vilja byta liv med för 1 dag & varför
Dag 25 - Något jag är beroende av
Dag 26 - Vem jag smsar när jag är nere
Dag 27 - Saker jag vill ändra med mitt utseende
Dag 27 - Ett ämne jag är lite sämre på
Dag 28 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit
Dag 29 - Hur min kontakt till familjen är
Dag 30 - En låt jag gillar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar