onsdag 28 december 2011

Måste bli bättre på att vakna!

Yeees, jag måste verkligen lära mig att vakna när jag ska och jag måste lära mig att passa tider!

För nu imorse skulle jag ner till stationen... Och jag hade ställt väckarklockan, som jag stängde av och sedan somnade om direkt..
Så sen vaknade jag av att jag fått ett par sms, och stressar upp..
Springer ut, hoppar upp på cykeln och kommer på att jag har pyjamas på mig... Men hinner ju såklart inte springa tillbaka in och byta om..

Så jag cyklar igenom hela ''byhålan'' i pyjamas...
Hoppades att ingen skulle se mig, men såklart så är det någon som ser mig...

Jaja, det finns inget annat att göra än att skratta åt sig själv i sådanna tillfällen, och jag hade inga problem med att skratta åt mig själv!


Harre gött! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar