torsdag 22 december 2011

Glad, gladare, gladast, men lite nere för att jag måste lämna min källare!

Yeees, och *BAM* så var jag plötsligt glad igen?
Kankse håller det i sig, eller kanske kommer de gå i vågor i dag igen?
Jag har som man kanske har märkt inte varit mitt vanliga, glada, energi rika, barnsliga, hoppiga, skrattiga, skrikiga och överpeppa jag... Och jag vet inte om jag är riktigt lika glad som vanligt, än? Men i'm on my way?

Det är svårt att föklara varför jag vart på så dligt humör? Det är jul och jag är lite ''Grinchen'' av mig! Jag gillar inte julen särskilt mkt... Och visst tycker jag att de kommer kännas skit skumt att lämna källaren över hela jullovet och vara i gamla hemma? Men det känns okej :)


Jag är glad igen i alla fall! Hoppar runt och skrik sjunger i källaren för tillfället, är ju ensam..

Jaja, harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar