lördag 31 december 2011

2011..

Det är Nyårsafton, och sista dagen på 2011...
Känns som att året gått rätt snabbt va?

Året har varit, underbart och hemskt, på samma gång... Som de flesta andra år har det haft sina moments liksom?
En snabb sammanfatning (fick jag lust med?)... Skriver bara om de ''största händelserna'', dock...

Januari: Min baba dog, och hon är den första släktingen som dog som jag liksom kommer ihåg.. Så ja det var väl hyfsat stort för mig, just då..

Februari: Min lill-kusin dog... Vilket jag tog ännu hårdare, eftersom hon bara var någon månad gammal. 
Jag tror att det var typ i februari jag började försöka ta tag i mitt liv... Försökte alltså äta bättre (med det menar jag inte nyttigare, men däremot mer..).
Jag var på min första begravning, någonsin..

Mars: Jag började med boxaerobics.
Var på stand-up comedy och kollade på Magnus Betnér! :)

April: Tjejgruppens avslutning var, och den kommer jag ihåg som awesome! :)

Maj: Första besöket hos läkaren pga vikten.
Åkte till Malmö och shoppade loss! ;)
Fick skriv matdagbok.

Juni: 9:ans polen-resa :D
Sweden Rock. :D
9:ans Cabaré :)
9:ans Bal.
Sluatade 9:an :D
Liseberg (där jag vann en apa, STOLT!) :D
Fick sluta med mjölkprodukter.

Juli: Första chill-dag på stranden för året.
Var på midnattspremiär för sista ''Harry Potter'' filmen (fast jag inte har sett alla..)
Var på mitt första bröllop.
Var på spa.
Var och såg Håkan Hellström :D och The Ark.

Augusti: Göteborg :D
Rix Fm grej i Kalmar.
Flyttade in i ''nya hemma'' (Källaren) :D
Började gymnasiet.

September: Marknad.
Mina vänner hälsade på i ''nya hemma'' :)

Oktober: Kulturresan till Danmark :)
Halloweenfesten.

November: Rätt tråkigt...

´December: Julfesten i Emmaboda..
Hade min första munta!
Silje kom till ''nya hemma''¨, (räddade min helg, när jag mådde rätt pissigt.)

Jaa, det var lite av de som hände 2011, men verkligen inte allt... Finns små saker som egentligen betytt minst lika mycket som det stora händelserna jag skrev om.

Jag tror jag har förrändrats rätt mycket sen början av 2011, men till det bättre. Jag tror att jag är mer självsäker nu och jag tror jag har lärt mig ''att älska mig själv lite mer''.
Så 2011, har lärt mig väldigt mycket. Om allt... Framförallt om mig själv, tror jag..


Jaja, hur ska jag då fira in det nya året? Jo, jag ska fira in det med ett par riktigt underbara människor! (Sile, Bexx, Emmy, Adrian, Hamilton, Amanda och Anne Charlotte.)
Kommer bli gött! :D

Så gott nytt år på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar