måndag 23 januari 2012

Måndag.

Yeees, det är måndag och jag är faktist på riktigt gött humör :)

Hade en underbart go helg! Bexx, Emmy, Silje och Becca kom ju på besök här i min källare. Och damn var gött vi hade det (eller i alla fall om ni frågar mig!) :)
Blev så grymt mkt flumm och det gillas ju stark!
Blev även att vi gjorde american pancakes (MUMS!), bakade muffins, fettade oss med godis och chips, glodde på någon film, snackade (så grymt mkt), spelade spel (bland annat ett frågespel och Super Mario) och fram för allt tror jag vi skrattade en massa hela tiden!
Måste definetivt göras om snart igen! :D

Efter att de alla åkt hem igår, så var jag tvungen att sätta mig och plugga en liten stund och sen blev det att goa sig.

Gick dock och la mig alldeles för sent igår (eller imorse....) och sov alldeles för lite, men jag tänkte att jag går och lägger mig tidigt ikväll istället..
Gick i alla fall upp klockan 12 och satte mig direkt och pluggade och har i princip pluggat fram tills nu, min hjärna orkar inte mer!
Så därför tänker jag ta en paus från allt mitt plugg, dricka lite kaffe och kolla på något IQ-befriat (typ South Park eller Svampbob!)

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar