tisdag 6 november 2012

Save me Barry!

SAVE ME BARRY!

Något jag säger alldeles för ofta, och i princip alla kollar skummt på mig.
Så jag tänkte förklara mig, jo jag är en nörd. THAT'S WHY!
Och jag är en stolt nörd, ska du veta!

Jag älskar serien "Misfits" (ni som inte sett den, shame on you!)
Och det är därifrån "Save me barry" kommer ifrån.

Så om jag någonsin säger Save me barry eller skriver det. Kolla inte skummt på mig.
Ni får plus poäng om ni förstår och citerar tillbaka ^^

Jag är sjuk och väldigt uttråkad - SAVE ME BARRY!
Underhåll mig gärna med att citera tillbaka något från serien, be a nerd and be proud.



Keep-calm-and-save-me-barry-2_large

1 kommentar:

  1. Jag kollade på den serien när du sa att det var din favorit i din video, och jag blev llite kär i den jag också! :D
    "I have a strange tingling sensation in my anus", mitt favorit citat än så länge, jag har inte sett hela serien ännu.

    SvaraRadera